Lluís Riera encapçalarà la llista de la CUP Olot les properes eleccions municipals

L'assemblea oberta de la CUP ha escollit aquest dissabte les 10 persones que encapçalaran el projecte a les eleccions municipals de maig. La llista serà totalment paritària, amb gent de diversos àmbits professionals i vol portar a l'Ajuntament la realitat social i les problemàtiques del carrer. La CUP té com a objectiu construir un govern de transformació social.

Les persones escollides són:

1. Lluís Riera Callís. Home, 39 anys.

Pastisser autònom i precari del Nucli Antic d’Olot. És militant de la CUP. Va participar en la creació de Tràmec (Xarxa de Productors Agroecològics de la Garrotxa). També va ser membre del BEI, la CEPC, Maulets i el Casal independentista de la Garrotxa.

2. Adriana Roca i Collell. Dona, 34 anys.

Llicenciada en Ciències Polítiques i de l’Administració. Actualment treballa d’administrativa de la Generalitat de Catalunya. Els darrers quatre anys ha format part de la Comissió institucional de la CUP Olot.

3. Mari Drammeh Drammeh. Home, 27 anys.

Tècnic informàtic i activista socio-cultural. Actualment treballa d'obrer en una fàbrica. Ha participat en entitats i moviments socials relacionats en difondre la cultura africana, amb el dret a l'habitatge, l'antiracisme i per l'educació.

4. Carla Juvinyà i González. Dona, 28 anys.

Biòloga. Doctorand al CTFC en Ecologia Terrestre. Ha participat al projecte Silmar de conservació de Posidònia al litoral català, a la ONG Haribala i a la Brigada Països Catalans amb Palestina. Ex-membre de Maulets/Arran. És mentora del Programa Català de Refugi.

5. Jordi Gasulla i Flavià. Home, 30 anys.

Mestre en una escola pública. 10 anys d’educador en el lleure. Ha participat en moviments socials com la PAH, les consultes sobre la independència, la Garrotxa amb el Sàhara, Stop Racisme Lloguers, Olot Sense Correbous, la Greda, el SEPC, Maulets, el 15M i altres.

6. Aisata Gumaneh Samura. Dona, 22 anys.

Administrativa. Va treballar 6 mesos a l’Ajuntament d’Olot. Actualment treballa de dependenta en una pastisseria. És presidenta de l’associació de dones Yagaru i sòcia de l’associació de joves HJL Olot. Ganes de canviar la política que hi ha hagut fins ara.

7. Raül Massanella Quiles. Home, 52 anys.

Professor de llengua catalana i literatura de secundària. Ha estat president d'Òmnium Garrotxa i fundador d'Estelada 2014. Va ser cap de llista per Alternativa per la Garrotxa l’any 2011. Actualment és regidor de la CUP a Olot i conseller comarcal.

8. Tàmara Bartolomé Mana. Dona, 48 anys.

Administrativa. Militant de la Plataforma d’Afectats per la Hipoteca (PAH) Garrotxa, la CUP Olot, sòcia d’Òmnium i membre del CDR d’Olot. Treballa activament per la implementació de la República, sobretot des de l’1 d’Octubre de 2017.

9. Daniel Dorca Clarà. Home, 38 anys.

Tècnic en emergències sanitàries. Membre del Pim Pam Pum Foc i de Marrinxos Penya Carnavalesca. Membre fundador de Tècnics en Lluita. Va participar activament en la defensa dels col·legis electorals l’1 d’octubre i posteriorment al CDR.

10. Júlia Becerra Soler. Dona, 23 anys.

Pedagoga. És militant de La Dalla Feminista de la Garrotxa i de la Coordinadora del 8M de la Garrotxa. Membre del sindicat CNT. Actualment treballa a l’àmbit educatiu i està acabant el Màster de formació del professorat per exercir de professora de secundària.

La CUP té com a objectiu construir un govern de transformació social.