La CUP Olot decidirà si es presenta a les eleccions municipals després d'un procés participatiu

La CUP Olot va realitzar el passat dissabte dia 24 de gener una assemblea oberta per analitzar la feina feta durant els últims mesos i planificar els següents. Actualment, la CUP Olot es troba immersa en un procés d'anàlisi de la ciutat a través dels Punts de Trobada, que posen en contacte experts i persones del carrer per parlar de temes d'importància per a la ciutat i realitzar propostes de millora.

La CUP Olot va realitzar el passat dissabte dia 24 de gener una assemblea oberta per analitzar la feina feta durant els últims mesos i planificar els següents. Actualment, la CUP Olot es troba immersa en un procés d'anàlisi de la ciutat a través dels Punts de Trobada, que posen en contacte experts i persones del carrer per parlar de temes d'importància per a la ciutat i realitzar propostes de millora.

Més d'una cinquantena de persones ja han participat als primers dos Punts, que van girar entorn dels serveis públics i el procés d'independència. Les tres trobades restants es centraran en: Participació i democràcia real (7 febrer), Ocupació i economia social (14 febrer) i Territori i Medi Ambient (28 febrer).

La CUP Olot s'ha marcat aquest procés participatiu com un requisit indispensable per a tenir la informació necessària per poder decidir si anar o no a les eleccions municipals. Aquesta decisió, a més, es prendrà en una assemblea oberta a tota la població el proper divendres 6 de març, en la qual es decidirà si es presenta i, en cas afirmatiu, en quines condicions i amb quin procediment.